maandag 13 juni 2022

5 kaarten met bikini dames (instagram live van 9 juni)

 

Donderdag ging ik live op instagram. Ik ging stempelen met de bikini dames van Sara Lindenhols.
Er zijn 3 verschillende sets. Elke set heeft een lijf, die je aan kunt kleden met een badpak of een bikini. Die stempels zijn los, zodat je kunt kiezen. Ook de hoofden en de gezichtjes zijn los, zodat je ze met elkaar kunt uitwisselen. Daardoor zijn er heel veel mogelijkheden.
Tijdens de live ging ik stempelen, maskeren en inkleuren.

Je kunt de live demonstratie terug kijken op instagram en YouTube.

Ik gebruikte o.a. de volgende materialen:
- stempels met bikini dames
- Marjoleine's kaarten: roze stippen, groene stippen
- Marjoleine's stippenvellen: old green dot 2 en pink dot 2
- aquarel karton
- Papicolor karton: purper (913) en mosgroen (951)
- ecoline brushpennen: bronsgroen (657), gele oker (227), rood violet (545), sepia (416) en hemelsblauw (551)
- slimline stans met 3 cirkels
- tekststempel
- tekststempeltjes met labelstansjes
- stans met bloemetjes
- stans met hartjes
- koord


Bij de kaart hierboven heb ik 2 bloemetjes uitgestanst. Eigenlijk is de stans een bloemenrand. Maar je kunt de bloemetjes ook los knippen. Leuk om in het haar te doen of de bikini mee te versieren.
Ik stanste de bloemetjes uit aquarel karton en kleurde ze met ecoline inkt.



Je kunt bij de stempels ook zelf nog wat erbij tekenen.
Bij de kaart hierboven heb ik nog een paardenstaart getekend.



De kaart hierboven heb ik versierd met schelpen. Die zijn eerst gestempeld en toen uitgeknipt.
Ik plakte ze met foamtape op de kaart, zodat ze naar voren komen.


 


De bikini dame op de kaart hierboven is uitgeknipt met een klein wit randje er om heen. Ze is met foamtape op de kaart geplakt, zodat ze iets naar voren komt.
De vlieger knipte ik precies op de lijntjes uit en die plakte ik plat op de kaart.

Wat een mogelijkheden met deze stempels hè?
Maar ik maakte er nog meer, maar dan zonder bikini. Die zie je binnenkort.

 

Op donderdag 16 juni om 20.00 uur ga ik weer een demonstratie op mijn instagram account geven. Dan maak ik weer wat anders.
Kijk je mee?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten