dinsdag 21 juni 2022

5 kaarten met de nieuwe knipvellen (instagram live van 16 juni)


Donderdag ging ik live op instagram. Ik liet mijn nieuwe knipvellen zien en maakte daarmee 5 kaarten. Je ziet ze allemaal in dit blogbericht.

Op die knipvellen staat ook het kerkje van Abbekerk. Het kerkje stond al even op mijn wensenlijst om eens te tekenen. Toen de gelegenheid zich voordeed om in het kerkje (nu het Cultuurhuis) een tafel te huren, heb ik het idee uitgewerkt.
Afgelopen zaterdag en zondag was die open dag bij het kerkje. De kaarten, die ik tijdens de live maakte, hadden we er ook staan.

Heb je de live gemist, dan kun je het terug kijken op instagram en YouTube.

Bij de kaarten gebruikte ik o.a. de volgende materialen:
- Marjoleine vellen: kerkje in een sneeuwbol, huisje in een sneeuwbol, huisje met bomen, tekstenvel, vel met sterren, bruine stippen
- Marjoleine kaarten: sterren, groene stippen
- wit karton
- koord






Op donderdag 23 juni om 20.00 uur ga ik weer een demonstratie op mijn instagram account geven. Dan maak ik weer wat anders.
Kijk je mee?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten