vrijdag 15 oktober 2021

Nog meer baby- en kinderkaarten met de nieuwe knipvellen


Vorige maand liet ik je wat baby- en kinderkaarten zien, waarbij ik mijn nieuwe knipvellen gebruikt had. Vandaag zie je weer een paar kaarten met die vellen.

Hieronder zie je een kaart met een commode. Die kun je versieren, zoals jij dat wilt.
Bij het kleerhangertje heb ik het haakje eraf geknipt, omdat het zo klein is. Door de kleerhanger tegen de knop te plakken, mis je het haakje niet.

 
Met de knipvellen van de blokken kun je zelf een naam op de kaart zetten. Zoals ik bij de kaart hierboven deed.
 
 
De nieuwe knipvellen vind je hier in de webwinkel.

Er is ook een pakket met alle nieuwe vellen er in. Daarbij zitten ook nog wat oudere vellen met stipjes, die er goed bij passen.
 
Verder gebruikte ik o.a.:
- stippenpapier: old green, pink dot 3 en oker (deze zitten in het pakket met de nieuwe vellen)
- Papicolor karton: anjerwit (903)
- wit karton

Geen opmerkingen:

Een reactie posten