woensdag 6 oktober 2021

Kerstkaart met vlakverdeling


Al eerder zag je op mijn blog al wat kaarten, waarbij ik de stans met de vlakverdeling gebruikt had. Dat waren baby- en kinderkaarten.
Met diezelfde stans maakte ik ook deze kerstkaart, met één van mijn nieuwe vellen.

Wil je deze kaart in het echt zien? Ik heb de kaart mee naar de Knotsgekke Kaartendagen in Den Bosch. Die zijn van donderdag 7 t/m zaterdag 9 oktober.


De nieuwe knipvellen vind je hier in de webwinkel.
Er is ook een pakket met alle nieuwe vellen er in. Daarbij zitten ook nog wat oudere vellen met stipjes, die er goed bij passen.
 
Verder gebruikte ik o.a.:
- stippenpapier: old green en licht turquoise (deze zitten in het pakket met de nieuwe vellen)
- kraft karton
- wit karton

1 opmerking:

  1. Wat een leuke kaart heb je gemaakt Marjolein, die pendule is zo leuk. Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen