maandag 13 september 2021

4 baby- en kinderkaarten met de nieuwe knipvellen


Onlangs kwamen mijn nieuwe knipvellen uit.
Ze zijn leuk voor baby- en kinderkaarten. Maar er zit er ook eentje voor de kerst bij. Daarmee liet ik al eerder een kaart zien.

Vandaag laat ik je wat kaarten zien met die baby- en kindervellen.
Ik maakte ze tijdens het CreaWeekend in Rijswijk.



Bij sommige kaarten gebruikte ik een stans met een vlak verdeling. Zoiets was er al in het vierkant en in het rond en nu dus ook rechthoekig.

In de vakjes kun je allerlei afbeeldingen plakken.
Je kunt er een liggende of staande kaart mee maken. Hierboven zie je een staande kaart en hieronder een liggende kaart. Bij beide kaarten gebruikte ik dezelfde stans.
 
Ik maakte ook een vel met allemaal blokken met letters. Daarmee kun je een naam op een kaart maken.
Of een leuke tekst. Of een geboortedatum.
 
 
De nieuwe knipvellen vind je hier in de webwinkel.

Er is ook een pakket met alle nieuwe vellen er in. Daarbij zitten ook nog wat oudere vellen met stipjes, die er goed bij passen.
 
Verder gebruikte ik o.a.:
- Papicolor karton: anjerwit (903), lichtrose (923) en zeegroen (917)
- kraft karton
- wit karton


 

1 opmerking:

  1. Mooie kaarten heb je gemaakt met je eigen vellen. Ik vind de roze met de olifant het mooist. Zo mooi die kleuren bij elkaar. De ontvanger zal hem zeker prachtig vinden. Fijne dag, groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen