vrijdag 1 oktober 2021

Naar de beurzen


In dit blogbericht geef ik weer even een overzicht van de beurzen waar ik binnenkort sta.
Als je van plan bent om een beurs te bezoeken, kijk dan even op de website van die beurs wat voor corona-maatregelen ze nemen.

Ik kan natuurlijk niet de hele winkel meenemen. Maar als je er zeker van wilt zijn, dat ik bepaalde producten mee heb, dan kun je ze bestellen in de webwinkel.


Ik sta dit najaar op de volgende beurzen:

- Knotsgekke Kaartendagen Den Bosch
donderdag 7 t/m zaterdag 9 oktober
www.knotsgekkekaartendagen.nl

- KreaDoe Utrecht
woensdag 27 t/m zondag 31 oktober
www.kreadoe.nl
Als je een kaartje gaat bestellen, zou je dan deze link willen gebruiken?
Het maakt voor jou verder niet uit, maar ik maak kans op een reclamepost op de social media van KreaDoe. Alvast bedankt!

- CreaWeekend Rijswijk
vrijdag 19 t/m zondag 21 november

www.creaweekend.nl
Ik heb een kortingscode gekregen, waarmee je maar € 6,- betaalt voor een kaartje, in plaats van € 8,-.
De code is: MARJOLEINZWEEDCREATIEFCWXMAS

Geen opmerkingen:

Een reactie posten