zaterdag 13 juni 2020

4 kaarten met het 'post'-knipvel


Onlangs liet ik je mijn nieuwe knipvellen zien.
Vandaag laat ik 4 kaarten zien, die ik met het 'post'-knipvel gemaakt heb.

In het filmpje hieronder zie je hoe ik de afbeeldingen 3D-maakte.



Voor deze kaarten gebruikte ik o.a. de volgende materialen:
- knipvel 'post'
- dessinvellen: donkerbruine stippen, rode stippen en lichtblauwe stippen
- kraftkarton
- stempel 'echte post is zoveel Leuker'
- rondjes stans
- stans van de kleine hartjes
- labelstans
 




Nieuw: sluitstickers
Ik had voor het versturen van de webwinkel-bestellingen sluitstickers laten drukken.
Toen kreeg ik de vraag of ik die ook in de webwinkel verkoop. Dus als je nu ook je envelop met zo'n sluitsticker dicht wilt plakken, dan kan dat.
Ze zijn sinds vandaag verkrijgbaar in de webwinkel.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten