woensdag 3 juni 2020

Ik tekende nieuwe knipvellen, met als thema 'post'


De afgelopen weken, tijdens de corona-periode, werden er veel meer kaarten verstuurd dan normaal. Waar fysiek contact niet mogelijk is, kan een kaartje natuurlijk wel verstuurd worden. Op social media ontdekte ik dat het thema 'post' erg populair was.
En dat sprak mij wel aan, omdat mijn opa postkantoorhouder en postbode geweest is.

ikzelf samen met mijn opa
Vandaag is het 22 jaar geleden dat opa overleed.
Het was een paar weken nadat ik mijn bedrijf was begonnen. Ik vind het erg jammer dat hij daar zo weinig van mee heeft gekregen. Wat zou hij het leuk gevonden hebben dat ik mijn bedrijf vestigde in zijn oude postkantoor.
En dat niet alleen. Ook woonde ik jaren in het huis van mijn opa en oma, dat tot begin jaren 70 postkantoor geweest is. Ook dat heeft hij nooit geweten.


Je begrijpt nu vast wel, dat ik 'post' een heel leuk thema vond voor mijn nieuwe vellen.
Ik tekende allerlei brievenbussen, een postzak, een typemachine en vogeltjes met een envelop in hun snaveltjes.

Daarmee maakte ik 3 knipvellen.
Ik maakte er ook nog 4 dessinvellen met stipjes bij. Een mintkleurige en 3 tinten bruin.



De vellen zijn vanaf vandaag verkrijgbaar.
Je vindt ze hier in de webwinkel.

Ook is er ter introductie van deze vellen een aanbieding. In dat pakket zitten 3 vellen van alle 7 nieuwe soorten en daar krijg je gratis 3 lichtblauwe dessinvellen en 3 rode dessinvellen bij. Die lichtblauwe en rode dessin-vellen waren er al langer, maar passen erg goed bij deze vellen.



Het liefst had ik jullie in de winkel uitgenodigd voor een demonstratie met de nieuwe knipvellen. Maar dat gaat nu even niet.
Als alternatief staan er wel een paar filmpjes op mijn you tube kanaal, waarin ik uitleg hoe je de afbeeldingen 3D kunt maken. Van 2 van de vellen is dat al klaar. De 3e komt nog.

En als je nu denkt dat je wat gemist hebt met dat you tube kanaal, dan is dat niet zo hoor. Ik heb pas sinds gisteren een you tube kanaal. 

In de komende dagen zul je ook op mijn blog allerlei voorbeeld kaarten zien met deze nieuwe vellen.



1 opmerking: