donderdag 4 juni 2020

3 kaarten en een kadolabel met de knipvellen met de typemachine


Gisteren vertelde ik over mijn nieuwe knipvellen. Hoe ik op het idee kwam om ze te tekenen.

Vandaag laat ik je wat kaarten zien, die ik met het knipvel met de typemachine maakte.

In het filmpje zie je hoe ik de afbeeldingen knipte om ze 3D te maken.




kadolabel
Voor deze kaarten gebruikte ik o.a. de volgende materialen:
- knipvel typemachine
- dessinvellen: donkerbruine stippen, lichtbruine stippen en mintkleurige stippen
- bruin-wit koord
- rondjes stans
- bujo grid (om de banner af te tekenen, die op de kaart met 'veel liefs' zit)
- stans van de kleine hartjes

Ter introductie van de nieuwe vellen heb ik een aanbieding.
In dat pakket zitten 3 vellen van alle 7 nieuwe soorten en daar krijg je gratis 3 lichtblauwe dessinvellen en 3 rode dessinvellen bij. Die lichtblauwe en rode dessin-vellen waren er al langer, maar passen erg goed bij deze vellen.
En ben je lezer van de nieuwsbrief dan heb je gisteren een kortingscode ontvangen, waarmee het pakket nog voordeliger is. Die aanbieding is t/m woensdag 10 juni.
Heb je een kortingscode? Vul die code in het daarvoor bestemde vak in, vergeet niet op de + te drukken.
Wanneer je het juist hebt gedaan, zie je de korting verwerkt onder het subtotaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten