vrijdag 26 juni 2020

Kledingset Summer Girl Pretty gehaakt


Een tijdje geleden liet ik mijn gehaakte Funny kat zien.
De kledingset, die toen uitgekomen was, moest ik nog maken. (Deze is ook verkrijgbaar in een andere kleurencombinatie.)
Inmiddels is die klaar en kan ik je laten zien hoe die staat.


De kledingset kun je zowel voor de konijnen, de beren, als de katten maken. Er staan wat aanpassingen in het patroon, omdat de kat een staart heeft en de oren op een andere plaats zitten.

Toen ik de outfit klaar had, had ik nog voldoende haakkatoen over om nog een zonnehoed te haken. Dat patroon is voor de kat namelijk anders dan voor het konijn en de beer. Nu kan ik de outfit bij alle XXL Funny's aantrekken.
De zonnehoed voor de kat maakte ik groen met een roze rand. Die voor het konijn en de beer maakte ik roze met een groene rand.


De Funny lijven vind je hier in de webwinkel.
En de verschillende outfits hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten