zondag 5 april 2020

We volgden weer een instagram-workshop van Karin Luttenberg


Zo'n 2 weken geleden volgden mam, Anna en ik een workshop van Karin Luttenberg via instagram.
Wat we toen maakten, zie je hier op mijn blog.

Karin Luttenberg ken je vast wel van haar boeken over handlettering.
En voor de hobbybranche ontwierp ze ook scrappapier, stempels, embossingfolders en stansen.

Ook afgelopen vrijdag volgden we weer een workshop van Karin Luttenberg via instagram.
Mam vanuit haar eigen huis en Anna en ik bij ons thuis.
Anna stopte al snel en ging lekker zelf tekenen.
Maar later die middag vroeg ze me of ik haar wilde filmen.
Toen ging ze een tekening, die ze al eerder had gemaakt, nog een keer maken.
Ze legde erbij uit hoe ze dat deed. Net zoals Karin Luttenberg dat doet.
Zo grappig!


Met de tekening, die ik tijdens de workshop maakte, heb ik deze kaart gemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten