zondag 22 maart 2020

We volgden een instagram-workshop van Karin Luttenberg


We leven in een rare tijd, waarin we thuis moeten blijven. Op instagram ontstaan daardoor allerlei initiatieven van creatieven.

Afgelopen vrijdagmiddag gaf Karin Luttenberg een live workshop via instagram. Ze ging een kaart maken en je kon meedoen.
Karin Luttenberg ken je vast wel van haar boeken over handlettering.
En voor de hobbybranche ontwierp ze ook scrappapier, stempels, embossingfolders en stansen.

Mijn moeder, mijn dochter Anna van 7 en ik deden ook mee. En omdat we niet meer bij elkaar komen, zat mam in haar eigen huis en Anna en ik in ons huis.

We maakten alledrie een kaart op onze eigen manier.
Je ziet ze in dit blogbericht.

Ik maakte een 3D versie van de kaart, waarbij ik een rood hart uit rood stippenpapier knipte. Ook de banner knipte ik uit.

Karin Luttenberg is vaker live op instagram. Doe ook eens mee!
Wij vonden het leuk om te doen.


kaart van Anna

kaart van mijn moeder

kaart van mijzelf

De boeken en hobbyproducten van Karin Luttenberg vind je ook in onze webwinkel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten