maandag 23 maart 2020

5 kaarten en een kadolabel met regenbogen


Sinds een paar maanden zie ik heel veel regenbogen. Als dessin op kleding en kaarten. Als decoratie.

Daar wilde ik ook iets mee doen. Op Pinterest maakt ik een map met inspiratie. Met allerlei afbeeldingen van regenbogen enzo.

Ik had er nog steeds niets mee gedaan.
Maar toen las ik dat de kinderen in Italië en Spanje regenbogen op hun raam plakken, als teken van hoop.

Ik besloot om met het idee van die regenbogen aan de slag te gaan. Ik maakte wat patronen in verschillende maten en maakte daarmee wat kaarten en een kadolabel. Je ziet ze in dit blogbericht.




Voor deze kaarten en het kadolabeltje gebruikte ik o.a. de volgende materialen:
- paperbook met wolken
- patroon regenbogen
- aquarel karton
- stempels: 'Maak Mooie Momenten', 'liefs', 'warme Groetjes'
kadolabel 7,8 x 7,8 cm

Het paperbook met de wolken shop je nu tijdelijk voor de helft van de prijs.

Het patroon legde ik bovenop het stippenpapier. Op de gekleurde kant. Met crafttape zette ik het patroon vast. Daarna knipte ik het uit. Elke streep uit een andere kleur.

Wil je het patroon van de regenbogen ook hebben?
Ga naar deze pagina voor het patroon.


kaart 15 x 10,5 cm

kaart 13,2 x 13,2 cm

kaart 13,2 x 13,2 cm

kaart 21 x 15 cm

kaart 10,5 x 15 cm
Blijf gezond!
Enne... blijf vooral thuis. Lekker creatief bezig zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten