donderdag 4 mei 2017

Jubileumactie #1


Zaterdag 29 april bestonden we 19 jaar!
Dat vieren we vanaf vandaag 19 dagen lang met elke dag een win-actie of leuke aanbieding.
De actie of aanbieding vind je elke dag op ons blog.
De ene keer is het een actie in de winkel de andere keer in de webwinkel en een volgende keer online. Laat je verrassen!

Vandaag dus onze eerste actie.
Je kunt vandaag kans maken op een kadobon. Deze kun je besteden in onze winkel, webwinkel of op een beurs.
Hoe maak je kans?
Laat hier op ons blog een reactie achter waarbij we even terug gaan in de tijd. Hoe heb je ons leren kennen? Met welke hobby ben je begonnen (en doe je dat nog steeds?) Weet je nog wat de eerste cursus was die je bij ons volgde?

Kortom... We blikken samen terug op die 19 jaar.
We zijn benieuwd naar jullie reacties!
Je kunt t/m zaterdag 6 mei reageren.

36 opmerkingen:

  1. Eerst maar gefeliciteerd! Mijn eerste kennismaking was met een cursus met een album, samen met schoondochter. En ik knutsel nog steeds met papier, maar dat weten jullie wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte met jullie jubileum !
    Moet eerlijk bekennen dat ik niet meer weet hoe ik jullie heb ontdekt , maar was altijd groot fan van je mooie vellen , daar heb ik menig kaartje mee gemaakt !
    Heb hele mooie herinneringen aan de dagen die jullie organiseerde t.o. de winkel waarbij je de hele dag verschillende workshops kon volgen .
    Die waren supergoed geregeld en altijd heel gezellig !
    Vind het geweldig dat jullie een echt familiebedrijf zijn met een hele fijne sfeer !
    Hoop dat jullie nog lang mogen blijven bestaan , misschien in de toekomst zelfs met de nieuwe generatie .
    Bedankt voor alle leuke uurtjes die ik bij jullie heb mogen doorbrengen !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Marian Stavenuiter4 mei 2017 om 09:00

    Mijn eerste ontmoeting was op de kreatief beurs .jullie hadden van die makkelijke plaatjes om uit te knippen .
    En die hadden een heel mooi resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ans Beusink
    Ik ben begonnen met kaarten maken in 1995
    en ik ben groot fan van jullie knipvellen van vlinders bloemen tot paddenstoelen waren makkelijk te knippen en je kon er vele variaties mee maken en tegenwoordig fan van de stempels enig en altijd de gezellige kraam op de beurzen laatste beurs nog een mooi kaartje gemaakt met de roos
    dus je leest het ik ben fan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Marja Beltman4 mei 2017 om 09:32

    Heb al een heel aantal jaren geleden de workshop zaterdagen bij jullie bezocht. Je plaatjes zijn mooi en aantrekkelijk. Niet zo moeilijk om te knippen en met veel dingen te combineren met mooie resultaten. Alle kaarten gemaakt tijdens de workshops heb ik bewaard als voorbeelden en herinnering.Af en toe plan ik een wokshopdag bij jullie. Dat moet dan ook passen in het werkschema van mijn man. Zwolle -Abbekerke. Heb bijna al je boekjes inmiddels verzameld. Ga zo door. Gefeliciteerd en succes voor de toekomst.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Karina kok-leijen4 mei 2017 om 10:25

    Mijn eerste kennismaking met jullie was volgens nog in de boerderij waar Marijke een hobbywinkel had. Mijn vriendin had wat nodig en wilde even langs, ik zelf maakte nog geen kaarten daar ben ik 18 jaar geleden mee begonnen. Toen Marjolein zelf 3d vellen ging ontwerpen en ging verkopen kwam ik weer naar jullie winkelen sindsdien kom ik af en toe langs. Ik zou zeggen ga zo door en op naar de 25. Groetjes karina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hiep Hiep Hoera
    Ik heb jullie een aantal jaren geleden leren kennen op de Kreadoo , daar bleek dat jullie vlakbij zaten waar ik woon , dus kom ik wat vaker in de winkel en schuif wel eens aan bij een kaartje maken , erg gezellig !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Als eerste van harte gefeliciteerd en dat er nog vele jaren mogen volgen. We kennen jullie van de beurs in Den Bosch en Utrecht. Later zijn we naar jullie winkel gekomen, waar t ontvangst prima en zeer vriendelijk is. Op een cursusdag is ook alles top verzorgd. Ik vind jullie een hele warme familie, die altijd alles netjes verzorgd hebben. We komen snel weer op een cursusdag. (Al gereserveerd ��)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Als eerste van harte gefeliciteerd Ik heb jullie leren kennen d m v de workshops op vrijdag of zaterdag op herinner me de kever kaarten nog . Hen nog veel meer bij je gemaakt ook paar keer met een vriendin maar het meest bracht mijn man mij in de rolstoel. Ik maak nog kaarten met allerlei technieken

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb jullie jaren geleden leren kennen, misschien wel vanaf het begin...??? Eerst kwam ik mee met mn moeder en oma naar de boerderij van Marijke. Stempelen met plastic sjabloontjes en een inktkussen met verschillende kleuren. Nog steeds heb ik dat thuis :-). Later ook prikkaarten maken. Nu kom ik alleen naar de winkel, want mn moeder en oma knutselen niet meer zo fanatiek. Lekker fröbelen tijdens een workshop of cursus(dag) of gewoon lekker winkelen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Melanie, gefeliciteerd! Je hebt een kadobon gewonnen. We leggen het voor je klaar in de winkel.

      Verwijderen
  11. Ik heb jullie leren kennen omdat iemand een workshop koopje aanbood voor een aantal mensen op de Kerkenveiling in Westwoud, alweer heel wat jaren geleden!! En dus kom ik nog steeds geregeld naar de inloopworkshop's. Niet moeilijk en ontzettend leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mijn naam is Maria en woon ver van jullie . Maar ben met mijn 50 ste gaan knutselen en ben nu al 75 en doe het nog steeds. Heb jullie leren kennen via de Beurs in Utrecht en Den Bosch.Ik maak kaarten en doe aan scrapbook. Heel veel met jullie materialen en mallen,geeft een super effect en zelfs de oudste mallen doen het nog steeds.Vanuit hier Van Harte Gefeliciteerd en nog heel veel succes.Ik hoop nog lang veel te mogen bestellen bij jullie.Groetjes vanuit Roosendaal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Tinie Bierman.4 mei 2017 om 13:53

    Gefeliciteerd, alweer 19jaar. Ik kwam al bij Marijke, daar heb ik oa een theeroos, een doosje met een haasje, kerstkaarten gemaakt, ook nog een linnen tas gestempeld, enz.
    Een van de 1e cursussen in de winkel (toen nog) was met textielverharder.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heb jullie al weer een aantal jaren geleden ontmoet in de winkel, daar een aanschuifworkshop gedaan. Erg goed bevallen, probeer elke keer weer te komen. Erg gezellig. Ook op de beurs jullie vaak gezien, altijd een gezellig praatje. Hoop nog veel jaren te komen. Ben met kaarten maken begonnen zo'n 30 jaar terug, nu vind ik stempelen er leuk om te doen. Zou zeggen ga zo door met jullie gezellige winkel met heeeel veeeel spullen. Groetjes Thea Eckes


    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ingrid Visser4 mei 2017 om 14:51

    Allereerst gefeliciteerd met jullie 19 jarig bestaan. Ik heb voor jet eerst kennis met jullie gemaakt op een KreaDoe heel veel jaren geleden. Ik liep met mijn zus Ellen langs jullie kraam en vond de kaarten die er hingen zo mooi. Marijke vroeg ons of we een workshop wilden doen. Dat hebben we gedaan en daarna nog vele malen in Abbekerk. Voor iedereen hebben jullie aandacht en altijd krijgen we koffie of thee. Het is een genot om in de winkel rond te lopen en spulletjes te kopen. Jullie hebben altijd de nieuwste dingen. Ik sta iedere keer weer verbaasd over de vele leuke ideeen. Ik hoop nog heel lang kaarten te kunnen maken en naar Abbekerk te komen voor spulletjes of een cursus/workshop.
    Groetjes van Ingrid Visser

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ingrid, gefeliciteerd! Je hebt een kadobon gewonnen. De kadobon sturen we op.

      Verwijderen
    2. Ingrid Visser9 mei 2017 om 15:57

      Wat leuk. Dank je wel.
      Groetjes Ingrid

      Verwijderen
  16. ook namens mij gefeliciteerd Ik heb jullie kennen op een kaarten en scrapdagen beurs in Den Bosch Ik was helemaal weg van jullie knipvellen en nog steeds Ik gebruik ze nog regelmatig bij mijn grootste hobby ; kaarten maken

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd en ik hoop nog vele keren winkel te komen shoppen en aan schuiven! Voor de eerste keer dat ik met jullie in aanraking kwam.... lang geleden in de winkel van jullie moeder.. Marijke aan de dorpsstraat. Leuke stofjes gekocht om uit te knippen en enz.en een doos Ornare, de kunst van het sierprikken. De doos heb ik nog steeds en bewaar er stikkers in.Hoop dat ik nog vaak ff binnen kan wippen om een koortje, pen, stempeltje of komen aanschuiven. Proficiat !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Van harte gefeliciteerd met jullie jubileum van 19 jaar.een hele prestatie. Samen met mijn schoonzus Ria Spin en mijn dochter Anouk is naar jullie gaan een jaarlijks dag uitje geworden. Al samen een fotoboekje gemaakt. Jammer voor ons dat het ver weg is anders kwamen we vaker. Nog heel veel succes.
    Groetjes Tina Hollemans

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd met jullie jubileum! Ik ben al jaren fan, en bij de knotsgekke kaartendagen doe ik altijd mee met je leuke workshops! Vooral het inkleuren van stempels op jouw manier vind ik top! Jammer dat je winkel zo ver uit de buurt is, maar ik kijk dikwijls eens op je Blog!! Veel succes nog en op naar de 25!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Al heel wat jaren ben ik fan van alle Marjolein artikekelen ! Een keer was ik bij jullie in de winkel . Dat is vanuit Heerde in Gelderland een hele reis naar Noord Holland . Maar wat was dat leuk ! Toen ik vertelde dat ik in de komende tijd een beurs zou gaan. Bezoeken in Hardenberg kreeg ik zomaar twee vrijkaartjes ! Wat een geweldige winkel hebben jullie . Jammer voor mij dat het zo ver weg is , maar op beurzen zoek ik jullie altijd op .
    Mooie artikelen en geduldige uitleg van alles ! Bestel ik via internet is er altijd een snelle levering en kloont alles tot in de puntjes ! Kortom geweldig ! Gr. Marjan Koelewijn

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gefeliciteerd! En nog vele jaren!
    Volgens mij had mijn moeder op de Kreadoe ooit een boekje van jou/jullie gekocht. Een gesigneerde. Aan de hand van dat boekje zijn we met jullie knipvellen aan de gang gegaan. Later werkte ik in een hobbywinkel waar we natuurlijk ook jullie materiaal verkochten. Na het faillissement van die winkel ben ik bij mijn moeder thuis workshops gaan geven, waarbij we regelmatig gebruik maken van jullie materiaal (en ideeën). Ga zo door!

    Felicitaties uit Alkmaar,
    Angélique

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd! Op naar de 20 :) en verder!
    Ik heb jullie leren kennen via de Knotsgekke Kaartendagen een aantal jaar geleden. Ik ben ooit begonnen met 3D kaarten en pergamano, vroeger met mijn moeder en oma. Nu sinds een jaar of 6 weer actief met kaarten maken (ook mijn moeder weer aangestoken). Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Nog van Harte gefeliciteerd! Ooit ben ik bij jouw moeder begonnen met 3D knippen en de stoffen doosjes maken. Nog steeds verslaafd aan kaarten maken en de laatste tijd met haken van de pakketten, Geweldig zo,n winkel op het dorp. Groetjes Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oeps Ik bedoel dus Loes van der Eijk

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mijn eerste kennismaking was met Marijke jouw moeder in haar hobbywinkel in de boerderij en dat was 1994 en werkte toen met de stofjes op de kaarten en ook de 3D vellen en ik had daar ook mijn eerste workshop en in al die jaren is het maken van kaarten uitgebreid, ook kom ik graag te aanschuiven en de workshops die jullie geven zijn altijd heel gezellig en ik daar ook nieuwe inspiratie op, ook het winkeltje is gezellig ingericht, ga zo door als nog de felicitaties, groetjes Tiny Haring

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mijn eerste kennismaking met jullie waren de boekjes die jullie uitgaven en de knip- en achtergrondvellen om bloemen en kerstkaarten te maken.
    Ook op de Krea-Doe en in de IJsselhallen in Zwolle ben ik bij jullie aangeschoven voor de workshops.
    Ook ben ik eens een hele dag bij jullie geweest bij een ochtend en middag workshop in de winkel.
    En jullie stempelkaarten met de Hollandse motieven die ik bij jullie gekocht heb vind ik ook helemaal super.
    Jullie hebben altijd van die geweldig leuke ideeën, dus ik hoop dat jullie er nog lang mee doorgaan.
    Veel succes gewenst en groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik heb Marjolein en Marijke jaren geleden voor het eerst ontmoet tijdens de Lappendag in Purmerend. Zij stonden daar met een kraam en het papier en de knipvellen spraken mij meteen aan. Ik heb een folder meegenomen en daarna zijn er heel wat bezoekjes aan de winkel geweest en heb ik heel wat workshops gevolgd. Heel leuk waren de workshopdagen in het Dorpshuis. Daarvoor kwam ook mijn nichtje uit het oosten van het land over en nam nog een vriendin en familie mee. Ook heb ik een aantal vriendinnen enthousiast kunnen maken voor jullie workshops en zij komen nog regelmatig mee. Ook de ideeën op het blog en tijdens de workshops geven weer inspiratie om kaarten te maken, die weer gewaardeerd worden door degenen die ze krijgen. Dat werkt ook weer inspirerend. Marjolein, Marianne en Marijke ga zo door. Jullie hartelijkheid, hulpvaardigheid en sfeer in de winkel is het visitekaartje voor jullie winkel. Op naar de 20 en 25 jaar!!!!

    Map van der Lende

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Map, gefeliciteerd! U heeft een kadobon gewonnen. We leggen het voor u klaar in de winkel.

      Verwijderen
  29. Mijn eerste kennismaking met Julie was op de dorpsstraat in het kleine winkeltje van jullie mama. Daar kwam ik dan stofjes kopen die ik gebruiken kon voor allerlei technieken die ik geleerd had van Marijke gewoon aan de kamer tafel bij jullie thuis in de boerderij.
    Dit doe ik niet meer. Ik kom nu in de winkel met cursus ruimte om zeer regelmatig workshops te volgen en af en toe een cursus. Veel geluk verder en op naar de 20 jaar. Groetjes Karin Langedijk-Sijm

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Marjolein proficiat! Al 19 jaar genieten van je ontwerpen is heel bijzonder voor degene die je werk kennen. IK heb er voor het eerst iets van gezien (en gekocht) op een beurs. Welke weet ik niet meer, maar je knipvellen met vierkante en langwerpige plaatjes vond ik zo uniek dat ik ze gewoon moest hebben. Je woont te ver weg om workshops bij je te volgen, daarom volg ik je blog al een poos en zie steeds weer leuke kaarten voorbij komen. Grootste blunder van mijn kant: dat ik een paar weken geleden je tweelingzus voor jou aanzag....Jullie lijken zo op elkaar. dat ik het eerst niet door had! Maar dat is niet zo gek als je elkaar maar heel zelden ziet, toch? Veel succes met alles!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Gefeliciteerd met jullie 19-jarig jubileum. Ik heb voor het eerst met jullie kennis gemaakt op de Kreadoe in Utrecht. Dat is al een aantal jaren geleden hoor! Daarna op de creamarkt in Hoorn en van de workshops die een feestje zijn om bij te wonen. Jullie zijn een aanwinst voor hobbyland en ik hoop dat jullie nog heeeeel lang doorgaan, lieve groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen