zondag 29 maart 2020

Nog een regenboog kaart, maar dan met andere kleuren

gemaakt door Karen

Vorige week plaatste ik hier op mijn blog een aantal kaarten met een regenboog. Een regenboog als teken van hoop.
Daarbij maakte ik gebruik van mijn paperbook met de wolken, die we daardoor voor de helft van de prijs verkopen.

Maar je kunt het ook met andere kleuren doen, zoals je bij deze kaart van Karen ziet. Die is ook erg leuk met deze kleuren!
Karen gebruikte wel de wolken uit het paperbook met de wolken, maar ze gebruikte ander dessinpapier. Ze gebruikte deze kleuren:
- dark peach dot
- light peach dot
- light turquoise dot
- dark turquoise dot

Al die vellen zitten trouwens ook in een voordeelpakket.
Vorig jaar plaatste ik kaarten, die ik met dat pakket gemaakt had op mijn blog.
Kaarten met konijntjes, kaarten met zwanen, rozen en vogelhuisjes en nog meer kaarten met konijntjes.
Die knipvellen met de konijntjes kun je trouwens ook heel goed gebruiken om paaskaarten mee te maken. Van de ballonnetjes kun je ook paaseieren maken. Je ziet het hier.


Wil je het patroon van de regenbogen ook hebben?
Ga naar deze pagina voor het patroon.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten