woensdag 15 april 2020

Kaart met meubeltjes


Vandaag laat ik je een kaart met meubeltjes zien.
Die kun je bijvoorbeeld als verhuiskaart sturen. Of om iemand een hart onder de riem te steken, omdat degene thuis moet blijven.
Of gewoon als verjaardagskaart voor die interieurliefhebber.

Alles is uitgestanst. En die stansen zitten allemaal in dezelfde set.
Ik heb hier bijna alle stansen gebruikt, behalve een plantje.
En de stok van het macramé werkstuk maakte ik wat korter. Op de verpakking staat een voorbeeld, waaraan 3 van die macramé werkstukken hangen. Dat vond ik iets te veel.
Maar je kunt er ook voor kiezen om maar een paar meubelstukken op je kaart te plakken. Of het te combineren met andere stansen of stempels.

Ik gebruikte de volgende kleuren Papicolor karton: bloesem (934), babyblauw (956), mosgroen (951), ravenzwart (901) en hagelwit (930).
De sidetable en de mand stanste ik uit kraft karton.
De randjes van alle onderdelen maakte ik een beetje bruin met stempelinkt. Dat deed ik ook met de randen van de kaart.

Bij het macramé werkstuk gebruikte ik easy connecttape.
De rest plakte ik vast met foam-blokjes.
Wist je dat er ook hele kleine zijn? Die zijn soms erg handig.

De basis kaart is een doormidden gevouwen vel A4 karton.                                           



Geen opmerkingen:

Een reactie posten