vrijdag 23 augustus 2019

3 kaarten met een kaarsje


Zaterdag 24 augustus geef ik een demonstratie met nieuwe materialen. Dat is van 10.00-14.00 uur in de winkel.
Ik maakte voor deze demonstratie alvast wat kaarten met nieuwe stansen van Leane Creatief. Je ziet ze in dit blogbericht.

De silhouette stans van de kaars bestaat uit meerdere delen.
Door de stansen los te gebruiken of met elkaar te combineren, heb je verschillende mogelijkheden.
Ik maakte al eens eerder kaarten met zo'n silhouette stans, met een tulp. Je vindt ze in een eerder blogbericht, waar ik ook een beschrijving daarvan heb staan.

Verder versierde ik de kaarten met behulp van stansen van kerst-teksten, hulstblaadjes, strikjes en sterren.





De kaart hierboven en hieronder is dezelfde. Ik heb het op twee manieren gefotografeerd, zodat je het beter kunt zien.


Kom je de kaarten in het echt bekiijken?
De demonstratie is van 10.00-14.00 uur.
Er is kermis op het plein voor de winkel. Je kunt wel aan de kant van de vijver parkeren of in één van de straatjes rondom het plein.

2 opmerkingen:

  1. leuke voorbeeldjes heb je gemaakt !
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten!
    1 artikel zoveel voorbeelden, bedankt voor inspiratie.
    Fijn weekend, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen