vrijdag 16 augustus 2019

Cursus 'Silhouette stempelen'


Deze week zijn er 2 nieuwe cursussen gestart.
Gisteren blogde ik al over de cursus 'Blauwe kaarten maken'. En vandaag laat ik je de kaarten zien van de cursus 'Silhouette stempelen'.
Die cursus had ik gisteravond voor het eerst.
Het was heel gezellig en er zijn mooie kaarten gemaakt.
De meeste cursisten hadden al eens eerder de cursus 'Silhouette stempelen' bij me gevolgd. Want ik gaf er al eens eerder eentje in maart en eentje in juni.

Deze keer gingen we aan de slag met 2 nieuwe silhouette stempelsets van Marianne Design. Een oosterse stempelset en eentje met spelende kinderen.
De voorbeelden, die ik voor deze cursus maakte, zie je verderop in dit blogbericht.
En hieronder, zie je de maan, die ik tijdens de workshop maakte. Ik doe dat altijd even voor, want dat legt toch het makkelijkste uit.

Wil je ook leren hoe je zo'n maan maakt?
Ik geef deze cursus nog 2 keer en er zijn nog plaatsen.
Die cursussen zijn op:
- zaterdag 17 augustus van 9.30-11.30 uur
- maandag 19 augustus van 19.30-21.30 uur
Je kunt je hier aanmelden.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten