zaterdag 24 augustus 2019

2 blauwe kaarten van de demonstratie


Vandaag demonstreerde ik in de winkel met nieuwe producten.
Op mijn tafel lagen o.a. de nieuwe producten van Marianne Design en de nieuwe producten van Leane Creatief.

In dit blogbericht laat ik 2 kaarten zien, die met nieuwe stansen en stempels van Leane Creatief zijn gemaakt.

De kaart hieronder is met een stans en een bijpassende stempel van kerstballen gemaakt.
Eerst stanste ik de kerstballen uit. Toen stempelde ik de ballen. Vervolgens stempelde ik de sierranden. Er zitten bij de stempelset verschillende randen, waar je uit kunt kiezen.
Hoe je dat doet, zie je op de verpakking van de stansen. Er is namelijk een foefje, waardoor de sierrand niet doorloopt op het kleine randje om de kerstballen heen.



Er is ook zo'n soort stans- en stempelset met een kaarsje en een kerstklokje.
Daar zitten ook sierranden bij de stempelset. Maar die randen gebruikte ik niet.
Ik emboste de stans. Ik liet de stans zitten en depte met blauwe stempelinkt en een blending tool, zodat het kaarsje op sommige plaatsen wat donkerder werd.
De sterretjes-stansjes zitten ook in de set met het kaarsje.
De hulstblaadjes zijn weer met een andere stans gemaakt.

Wil je deze kaarten in het echt zien?
Kom dan naar één van de volgende beurzen, waar wij staan:
- Knotsgekke Kaartendagen
donderdag 29 t/m zaterdag 31 augustus
Brabanthallen Den Bosch
- CreaWeekend
vrijdag 6 t/m zondag 8 september
Broodfabriek in Rijswijk


Ik maakte tijdens de demonstratie nog meer kaarten. Die zie je binnenkort op mijn blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten