vrijdag 31 december 2010

Terugblik op 2010

Zo op de laatste dag van het jaar kijk je toch even terug.

Ik pakte m'n agenda van 2010 om het jaar even door te bladeren. 'Lief!' staat er voor op die agenda. En die voorkant inspireerde mijn uitgeefster voor de titel van mijn nieuwste boek 'Veel liefs!', dat in 2010 uitkwam en een rode draad was in 2010.

Bladerend door mijn agenda zie ik allerlei cursussen en aanschuifworkshops staan. En per maand:
- Januari: koopjesdagen, cursusdagen, nieuwe collectie vellen
- Februari: vakbeurzen, beurs
Eind februari zit er een visitekaartje van mijn uitgeefster geplakt bij de datum van het gesprek dat ik met haar had en dat dus leidde tot een nieuw boek.
- Maart: beurzen, cursusdag
- April: cursusdag, koopjesdagen
- Juni: beurs, vakantie
- Juli: tekst van mijn boek inleveren, fotografie van mijn boek
- Augustus: nieuwe collectie vellen, beurzen
- September: beurs, cursusdagen, we werden beste winkel van Noord-Holland in de verkiezing voor 'Beste Zelfstandige Winkel', mijn boek 'Veel liefs! kwam uit
- Oktober: ons bedrijf bestaat 12,5 jaar, we worden in de finale van de verkiezing voor 'Beste Zelfstandige Winkel' 4e van Nederland
- November: KreaDoe, beurs
- December: we sluiten het jaar af met leuke aanschuifworkshops

Dat was 2010. Benieuwd wat 2011 ons zal brengen? We zijn op dit moment druk bezig met de cursusfolder en daar staan weer allerlei cursussen en cursusdagen in. Begin volgende week staat het op de website.

Fijne jaarwisseling! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten