dinsdag 21 december 2010

Beppen en scrappen

Gisteren ging ik weer samen met Marianne en Esther scrappen. Zoals jullie misschien wel weten scrappen we een dagje per maand. Gezellig bijkletsen en ondertussen lekker scrappen. Plan het ook eens met je scrap-vriendinnen!
Ik ging weer verder met mijn boek over Parijs. Ik maakte onder andere deze spread over 'Centre Pompidou'. Esther had een sketch uitgekozen voor de challenge van deze maand en naar aanleiding daarvan heb ik deze lay-out gemaakt. De kaart die je als achtergrond ziet hebben we ook daadwerkelijk gebruikt. De letters zijn gemaakt met de cricut. Wat een fijn apparaat is dat toch! Verder is de bladzijde versierd met breed bloemenlint.
Esther en Marianne hebben van dezelfde sketch een lay-out gemaakt. Je ziet ze op onze website (kijk bij 'ideeën', en dan bij 'challenge').
Ondertussen waren we ook weer aan het brainstormen over de volgende cursusdag in mei. Daarover later meer...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten