vrijdag 29 juli 2022

2 kaarten in de vorm van een stolp (instagram live van 28 juli)

Gisteravond was ik weer live op instagram.
Ik maakte een kaart in de vorm van een stolp.

Helaas lukte het niet om de instagram live op te slaan. Dus je kunt het niet meer terugkijken.

Ik gebruikte bij deze kaart een sjabloon van een stolp.
Eerst tekende ik 2 keer de buitenkant van de stans en knipte die uit. Bij de achterste maakte ik een horizontale vouw. Het bovenste stuk plakte ik tegen de andere stolp aan.
Hiernaast zie je de achterkant. Op deze manier kun je nog wat in de kaart schrijven en blijft de kaart staan.

De sleuven in het sjabloon zijn erg breed. Wanneer je de ene keer de buitenste kant neemt om langs te tekenen en de andere keer de binnenste kant, krijg je kleine naadjes tussen de verschillende vlakken. Dat heb ik bij deze kaart ook gedaan. Behalve bij de heuvels. Op de top van de heuvels plakte ik een stuk wit karton dat ik aan één kant scheurde.

Voor deze kaarten gebruikte ik de volgende materialen:
- sjabloon van een stolp
- Marjoleine vellen: huisjes, groene stippen, blauwe stippen, bruine stippen, kerstteksten
- wit karton

Ik heb ook een aanbieding met het sjabloon en de Marjoleine vellen. Zonder het karton.
Die aanbieding vind je hier in de webwinkel. Het geldt t/m zondag 7 augustus.


Volgende week ga ik niet live. In de zomervakantie van mijn kinderen ga ik 1 keer in de 2 weken live.

Op
donderdag 11 augustus om 20.00 uur is de volgende keer dat ik een demonstratie op mijn instagram account geef. Dan maak ik weer wat anders.
Kijk je deze zomer ook weer mee?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten