vrijdag 1 juli 2022

Baby- en kinderkaarten met nieuwe stansen (instagram live van 30 juni)


Gisteren ging ik live op instagram. Ik ging met nieuwe stansen van Marianne Design aan de slag. Een ronde stans, die bij de ronde tekst stansen past, en een vierkante stans. Daarbij gebruikte ik wat vellen van de baby- en kindervellen van vorig jaar.
Na afloop maakte ik de kaarten af. Het resultaat zie je in dit blogbericht.

Heb je de live gemist, dan kun je het terug kijken op instagram of YouTube.

Ik gebruikte voor deze kaarten o.a. de volgende materialen:
- ronde basis stans, die bij de tekst stansen past
- ronde tekst stans 'veel liefs' (er zijn nog meer ronde tekst stansen, die vind je hier)
- vierkante basis stans
- Marjoleine vellen: olifantje, wiegje, eenhoorn
- Marjoleine's stippenvellen: lichtroze, roze, licht turkooise en turkooise
- Marjoleine's kaarten: licht turkooise
- wit karton
- koord
- easy connect tape (voor het vastplakken van de letters van 'Emma')


 

Op donderdag 7 juli om 20.00 uur ga ik weer een demonstratie op mijn instagram account geven. Dan maak ik weer wat anders.
Kijk je mee?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten