donderdag 21 juli 2022

3 kerstkaarten met huisjes in de sneeuw en gestanste kaders


Vandaag ben ik niet live op Instagram.
Vanwege de vakantie van de kinderen ben ik elke 2 weken live. Volgende week ben ik dus wel weer live. Maar ik heb vandaag wel deze leuke kaarten om te laten zien.

Een paar weken geleden maakte ik tijdens een instagram live baby- en kinderkaarten met nieuwe stansen van Marianne Design.
Misschien herinner je die kaarten nog wel. En anders kun je het hier ook even terug kijken.

Na die live sessie maakte ik met diezelfde stansen nog een paar kaarten, maar dan met andere afbeeldingen. De afbeeldingen van de huisjes in de sneeuw.
Die kaarten zie je in dit blogbericht.

Ik gebruikte voor deze kaarten o.a. de volgende materialen:
- ronde basis stans, die bij de tekst stansen past
- ronde tekst stans 'fijne feestdagen' (er zijn nog meer ronde tekst stansen, die vind je hier)
- vierkante basis stans
- Marjoleine vellen: huisje in de sneeuw, stroken met tekst
- Marjoleine's stippenvellen: bruin en blauwpaars
- Marjoleine's kaarten: sterren, groene stippen
- wit karton



Geen opmerkingen:

Een reactie posten