vrijdag 12 augustus 2022

9 kaarten met herfst stickers (instagram live van 11 augustus)


Gisteren was ik live op instagram.
Ik maakte kaarten met herfst stickers. Ik combineerde het met stippen vellen in herfst tinten en gouden gestanste teksten.
Met die herfststickers, stippenvellen, goudkarton en perkament papier maakte ik een pakketje.

Je kunt de live terugkijken op instagram en YouTube.
Na de live maakte ik nog wat kaarten met de herfst stickers.

Voor die kaarten gebruikte ik o.a. de volgende materialen:
- herfst pakket met stickers, stippenvellen, goudkarton en perkament papier
- stans blaadjes
- stans 'liefs'
- stans 'groetjes', 'voor jou' en 'zomaar'
- Papicolor karton: mosgroen (951)
- kraftkarton
- witte gelpen
- witte waterverf
- bruine stempelinkt
- sponskwastje
- easy connect tape










Volgende week ga ik niet live. In de zomervakantie van mijn kinderen ga ik 1 keer in de 2 weken live.


Op
donderdag 25 augustus om 20.00 uur is de volgende keer dat ik een demonstratie op mijn instagram account geef. Dan maak ik weer wat anders.
Kijk je deze zomer ook weer mee?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten