woensdag 24 augustus 2022

Kaarten met gestanste gnoompjes


Gisteren zijn de nieuwe producten van Leane Creatief binnen gekomen. Bij die producten is ook een stans-set om gnoompjes te maken.

Met de stans-set kun je allerlei verschillende gnoompjes maken, doordat er verschillende mutsen in de set zitten.
Ook kun je de gnoompjes iets in hun hand geven. In de verpakking zit een stans van een pompoen, een blad, een klavertje en een hoefijzer om daarvoor te gebruiken.

In dit blogbericht zie je 3 kaarten met gnoompjes, die ik uit aquarel karton stanste.
Ik kleurde ze met ecoline stiften. Die inkt doe ik dan eerst op een stukje plastic. Met een waterpenseel neem ik de inkt op.
De huidskleur had ik gemengd. Ik gebruikte daarvoor rood violet en gele oker. Met veel water erbij.




Voor deze kaarten gebruikte ik o.a. volgende materialen:
- stans gnoompjes
- stans met cirkeltekst ‘veel liefs’ en rechte stans ‘groetjes’
- stans met ronde schulp
- stans ‘liefs’
- stans label
- Marjoleine kaarten: ocher dots
- Marjoleine stippen-vellen: old green dot 2
aquarel karton
ecoline stiften: roodviolet (545), bronsgroen (657), hemelsblauw (578), gele oker (227), sepia (416) en sepia donker (440)
zwart / wit koord

1 opmerking: