zaterdag 2 oktober 2021

Waarom ik de adventskalender alvast open maakte


Ik was nieuwsgierig...

Vrijdag kwamen er weer nieuwe producten van Marianne Design binnen. Daarbij zit ook een adventskalender.
Het is een doos op A4 formaat, die je open kunt klappen. Er komen dan 24 klepjes tevoorschijn, waar voor elke dag een klein kadootje achter het klepje zit.

Ik kon het niet laten en heb alvast achter alle klepjes gekeken. Nieuwsgierig aagje hè? Maarja, ik wil de producten ook graag gebruiken, als ik voorbeelden maak. En die voorbeelden dan in december elke dag op mijn blog zetten. Daarom vroeg ik mij af of het allemaal kerst-producten zijn en of ze onderling ook nog leuk met elkaar te combineren zijn.
Ik verklap nog niet wat er in zit...
Maar ik kan je wel vertellen dat je de stansjes en stempeltjes het hele jaar door kunt gebruiken. Er zit voor elk seizoen iets bij. Dus niet alleen kerst. En er zijn ook producten, die je kunt combineren met elkaar.
Ik ga binnenkort met de materialen uit de adventskalender aan de slag. De resultaten zie je in december op mijn blog.

Wil jij deze adventskalender ook hebben? Wacht dan niet te lang met bestellen, want de oplage is gelimiteerd.
 

 

1 opmerking:

  1. Ik was nog aan het twijfelen maar heb hem nu toch maar besteld, ben benieuwd welke creaties jij er straks mee gaat maken Marjolein xx

    BeantwoordenVerwijderen