maandag 11 oktober 2021

Pop-up stans op een andere manier gebruikt


Al eerder liet ik je kaarten zien, die ik maakte met de pop-up stans van Leane Creatief.
Die zie je hier en hier.


De stans is eigenlijk bedoeld om er een pop-up kaart van te maken, door de tekst in de vouw te doen, zoals bij de kaart hiernaast is gedaan.
Ik vroeg me af of de tekst ook leuk zou zijn, als ik het niet in de vouw zou doen.
Tijdens de Knotsgekke Kaartendagen ging ik daarmee aan de slag en de kaart hierboven was het resultaat.
Ook heel leuk om de stans eens op die manier te gebruiken!


Voor deze kaart gebruikte ik o.a. de volgende materialen:
- pop-up stans 'fijne feestdagen'
- Marjoleine knipvel met stolp
- Marjoleine stippenvel: licht turquoise
- kraft karton
- wit karton

Geen opmerkingen:

Een reactie posten