dinsdag 12 oktober 2021

Save the date: Supersale 27 en 28 november


Misschien weet je wel dat ik regelmatig koopjesdagen organiseerde om weer ruimte te maken voor nieuwe producten. Door corona viel er een hele tijd weinig te organiseren. Ook geen koopjesdagen.
Ik heb dus genoeg koopjes om eens een keer een grote Supersale te organiseren. Dan haal ik gelijk eens goed de bezem door het assortiment.

- De data zijn geprikt: zaterdag 27 en zondag 28 november 2021
- De zaal in het dorpshuis is besproken.

Voor de verdere details kun je het beste mijn nieuwsbrief in de gaten houden. Op het moment heb ik nog geen inzicht in de coronamaatregelen, die op dat moment zullen gelden.
Sta je nog niet ingeschreven voor de nieuwsbrief, dan kun je je hier aanmelden.

* De artikelen op de foto staan nu al in de koopjeshoek in de webwinkel. Mogelijk zijn ze al uitverkocht voor de supersale.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten