donderdag 27 september 2018

Kaarten met gestempeld dorpje in de catalogus




Voor de catalogus van Marianne Design maakte ik 2 kaarten met een leuke stempel van een dorpje. Die stempel komt vrijdag binnen. De catalogus is al te koop.

In het filmpje hieronder blader ik de catalogus door.

Ik maakte met de materialen die ik voor de kaarten van de catalogus gebruikte ook nog de kaart, die je hierboven ziet.

Daarvoor gebruikte ik de volgende materialen:
- craftables (CR1353) label XL & labels XS
- collectables (COL1443) (gebruikt voor het vlaggetje rechts onder)
- Papicolor kaartenkarton: blauw (955), hagelwit (930)
- witte gelpen 

Ook de aanschuifworkshop zal vrijdag 28 en zaterdag 29 september met deze stempel zijn. De kaart die we dan gaan maken, liet ik in dit blogbericht zien.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten