zaterdag 22 september 2018

Nieuwe data voor de cursus 'Kerstkaarten maken'


Afgelopen week gaf ik de cursus 'Kerstkaarten maken'.
We gingen aan de slag met mijn nieuwe knipvellen. Daarmee maakten we 4 kaarten, waarbij we stempels en stansen gebruikten.
Tijdens de workshop maakte mijn zus Marianne wat actiefoto's van de cursisten. Die foto's zie je in dit blogbericht.
Tijdens het maken van de laatste kaart had Marianne het druk in de winkel, daarom zijn daar geen actie foto's van.

Omdat alle cursussen vol zaten, prikte ik nog twee nieuwe data:
- maandag 1 oktober van 13.30-15.30 uur
- woensdag 3 oktober van 19.30-21.30 uur

Je kunt je aanmelden via de webwinkel.

Kom je van wat verder weg en wil je toch graag eens een kerstkaarten cursus bij me volgen?
Ik geef ook 2 keer een workshop kerstkaarten maken op de Paper Passion beurs in Tilburg. Dat is op vrijdag 19 en zaterdag 20 oktober.
We maken dan weer andere kaarten als met de workshop, die ik in onze eigen winkel geef.
Meer informatie over die workshops vind je hier.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten