dinsdag 4 september 2018

5 kaarten met groene shimmer powder


Vandaag laat ik je 5 kaarten zien, die ik een paar weken geleden tijdens de demonstratie met de nieuwe producten van Leane Creatief maakte.
Bij al deze kaarten is groen shimmer powder gebruikt.

In een potje met shimmer powder zit één tint pigment poeder of een combinatie van meerdere kleuren pigmentpoeder.
Je kunt dat over je aquarelkarton strooien.
Als je het nat maakt met een verstuiver, vloeien de kleuren uit over je karton.
Een heel leuk effect wat elke keer weer anders is.
In dit blogbericht zie je een filmpje waarop ik het voor doe.
Ook kun je wat poeder op een stukje plastic strooien. Als je er dan een druppeltje water in laat vallen heb je inkt om mee te kleuren.



De kleine sterretjes, die je op deze kaart ziet, zitten in de stans- en stempel set met de kerstkrans. Zijn ze niet leuk als accent op een kaart?

De tekst is een stempel van Carla Kamphuis.

Voor deze kaarten heb ik dat fijne dikke aquarelkarton gebruikt. Dat zit in pakken op A4 formaat.
Als je uit zo'n A4-vel een vierkante kaart snijdt, dan houd je een strook over. Met die strook maakte ik de kaart, die je hieronder ziet.



De kerstballen op deze kaart zijn met een stans gemaakt.
De basisvorm stanste ik uit een stuk karton, waarop ik shimmer powder had gedaan. De sierkrullen stanste ik uit zwart karton.

De tekst is ook weer een stempel van Carla Kamphuis.





Je kunt de kerstballen ook aan een tak hangen.

Deze tak heb ik wat dikker gemaakt, door 2 dezelfde gestanste takken op elkaar te plakken.


Bij deze kaart gebruikte ik karton, waarop ik shimmer powder had gedaan. Daarop stempelde ik een mandala.

De tekst, die je op deze kaart ziet, is gemaakt met een stans.

Is het geen leuk poeder?
Het is er in nog meer kleuren.
Je vindt ze hier in onze webwinkel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten