maandag 3 september 2018

Pagina's met bloemen in mijn bullet journal


Het is inmiddels september.
Vandaag is het schooljaar hier begonnen. Anna gaat nu naar groep 3. En Siem wordt over een paar weken 4 en gaat dan naar groep 1.

En met een nieuwe maand is het ook weer tijd voor nieuwe pagina's in mijn bullet journal.
Zijn jullie ook al bezig met bullet journaling?
Ik denk dat ik mijn agenda binnenkort niet meer ga gebruiken en alles in mijn bullet journal ga noteren.

Op deze pagina's tekende ik bloemen met micron pen. Met ecoline brushpen kleurde ik het in. De ecoline deed ik eerst op een stukje plastic sheet, daarin liet ik een druppeltje water vallen, waarmee ik kleurde. Ook de spetters maakte ik met die inkt.

Wil je meer weten over bullet journaling?
Op zaterdag 15 september geven we een demonstratie over bullet journaling.

Materialen voor bullet journaling vind je hier in onze webwinkel.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten