vrijdag 17 februari 2023

Kaarten met paarse bloemen en gnoompjes


Woensdagavond was ik live op Instagram. Ik gebruikte allerlei materialen, die ik tijdens de laatste keren dat ik live was ook gebruikte.
Ik combineerde ze bij elkaar en ik gebruikte daar ook een nieuw knipvel bij. En die nieuwe knipvellen zijn dus al leverbaar.

Je kunt de live terugkijken op Instagram en op YouTube.

Nadat ik live was, maakte ik nog 2 kaarten met dezelfde materialen. Je ziet die kaarten hieronder.

 

Ik gebruikte o.a. de volgende materialen:
- Marjoleine knipvel: paarse bloemen*
- Marjoleine stippenvellen: purple dot 3*

- Marjoleine tekstvellen: 
groen*

stempel en stans van een gnoom met een kruiwagen
stempel en stans van een gnoom met een bloem
stempel en stans van een gnoom met een klavertje vier
stans hek
vogeltjes stans
rond sjabloon
- stempelinkt: zwartgroen

aquarel karton*
Papicolor karton: mosgroen (951)*
sponskwastje
Ecoline brushpennen: gele oker (227), bronsgroen (657), ultramarijn violet (507), rood violet (545) en sepia donker (440)

*Er is ook weer een goedkoop pakketje met het papier en karton erin. Deze aanbieding is t/m 26 februari.

Volgende week ben ik op woensdag 22 februari live op Instagram. Dat is om 20.00 uur.

3 opmerkingen: