zaterdag 11 februari 2023

Kaarten met gestanste vogeltjes


Donderdagavond was ik live op instagram.
Ik ging aan de slag met nieuwe stansen.
Confetti stansen.

Die stansen hebben allemaal kleine figuurtjes.
Die figuurtjes staan allemaal in een soort krullijn. Je kunt het kartonnetje, waar de figuurtjes uit gestanst zijn, gebruiken. Maar ook de losse figuurtjes.

Tijdens de live gebruikte ik een stans met vogeltjes.
Je kunt het filmpje terug kijken op instagram of op YouTube.
De kaart, die ik er mee maakte, zie je hieronder.


Al eerder had ik al even geoefend. Toen maakte ik de kaart, die je hieronder ziet.

Ik had ook nog een gesjabloneerde cirkel met sterretjes liggen, die ik ter voorbereiding van de vorige live gemaakt had. Daar maakte ik ook nog een kaart mee. Die zie je hieronder.


Voor deze kaarten gebruikte ik o.a. de volgende materialen:
- vogeltjes stans
- sjabloon met cirkel met sterretjes
- wit aquarel karton
- stempelinkt: groen
- sponskwastje
- Marjoleine kaarten: groene stippen
- Marjoleine tekstvellen: groen

Er is ook weer een aanbieding. Als je deze groene kaarten koopt, krijg je er een groen tekstvel bij.
Deze aanbieding is geldig t/m zondag 19 februari.

Ik weet nog niet wanneer ik weer live ga. Dat lees je op social media.

2 opmerkingen: