donderdag 23 februari 2023

3 babykaarten met ooievaars


Gisteravond ging ik live op instagram. Ik maakte 3 kaarten met mijn nieuwe knipvellen met de ooievaars. Dat combineerde ik met een kleine slimline stans en een stans met het woord 'baby'.

Je kunt de live terugkijken op Instagram en op YouTube.

De kaarten zijn gemaakt van een stuk karton van 15 x 15 cm, dat dubbelgevouwen is tot een kaart van 7,5 x 15 cm.

Ik gebruikte o.a. de volgende materialen:
- Marjoleine knipvellen*: ooievaar roze, ooievaar blauw en ooievaar creme
- Papicolor karton*: anjerwit (903), lichtroze (923), babyblauw (956) en marineblauw (969)
- Kraftkarton*
- Slimline stans met rechthoekige sierrand
- Stans met tekst 'baby'
- Easy connect tape

Ik maakte ook weer een aanbiedingspakketje met de producten,waar een * bij staat.
Die aanbieding geldt t/m zondag 5 maart.




Volgende week staan we op de Knotsgekke Kaartendagen.
Ik ga even kijken of het lukt om dan live te gaan.
Dat wordt dan waarschijnlijk donderdag 2 maart om 20.00 uur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten