zaterdag 3 april 2021

Kaarten met tulpen


Onlangs tekende ik nieuwe vellen.
Lentevellen met tulpen, bloemen en konijntjes.
Van de konijntjes liet ik al eerder kaarten zien.
Vandaag zie je kaarten met de tulpenvellen.
Op dat vel staan ook vlindertjes en labeltjes om de kaarten te versieren.

Op het schema hieronder kun je zien hoe je de afbeeldingen van de tulpen in verschillende lagen kunt knippen.

Het plaatje dat ik hier gebruikte, sneed ik wat ruimer uit, zodat er een roze randje om de groene rand zit. Dat deed ik bij bijna alle kaarten, die je hier ziet.
Ik gebruikte hemp cord om het labeltje om de steel te strikken.

De slimline kaart, die je hierboven ziet, vouwde ik van een stuk aubergine karton van 21 x 21 cm.
De witte streepjes tekende ik met witte gelpen.


Voor de kaart hierboven gebruikte ik een vierkante aubergine kaart. Daarvan vouwde ik de voorkant terug.

Ik stanste 2 memoblaadjes, waarop ik de tekst stempelde.
De witte streepjes tekende ik met witte gelpen.

Ik gebruikte voor deze kaarten mijn knipvellen met de tulpen. Die combineerde ik met mijn purple, roze en groene stipjes-vellen.
Die vellen zitten ook allemaal in het voordeel pakket, waarin alle nieuwe vellen en bijpassende stipjesvellen zitten.

1 opmerking:

  1. Mooie kaarten en wat een prachtige tulpen, het is net of er een echte tulp op de kaart zit!
    Fijne paasdagen,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen