dinsdag 13 april 2021

Online stempelcursus


Misschien heb je het al wel in mijn nieuwsbrief gelezen: ik ga een online stempelcursus geven.
Tijdens deze cursus gaan we stempelen met mijn bloemenstempels.
Ik leer je verschillende technieken en aan het einde van de cursus heb je een hele stapel kaarten gemaakt.

De cursus kun je volgen via de facebook groep, die bij de cursus hoort. Heb je geen facebook, dan kun je de lessen ook volgen via YouTube.
Deze stempelcursus is de eerste cursus, die ik online geef. En omdat de cursus voor de eerste keer is, is deze gratis.
Afhankelijk van de materialen, die je al in huis hebt en in hoeverre je de voorbeeldkaarten wilt namaken, heb je nog wel gereedschappen en materialen nodig.
Meer informatie en de lijst met materialen vind je hier in mijn webwinkel.

Meld je hier aan voor de cursus, dan krijg je een link naar de facebookgroep en alle mailtjes, die bij deze cursus horen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten