vrijdag 21 augustus 2020

Private shopping

De winkel is opnieuw ingericht.
Vorig jaar besloot ik om de winkelruimte en de cursusruimte om te draaien. Hierdoor zou ik meer ruimte hebben voor de cursussen. Maar nu we rekening moeten houden met 1,5 m afstand, gaat cursusgeven in mijn eigen ruimte niet.
Onlangs gaf ik daarom cursussen in het dorpshuis tegenover de winkel.

Omdat ik daarom voorlopig geen cursus geef in mijn eigen ruimte, heb ik de winkel weer opnieuw ingericht en kun je weer komen shoppen.
Voorlopig nog wel even op afspraak. Er mogen namelijk niet te veel mensen tegelijk in de winkel.

Je kunt een afspraak maken via de webwinkel, per mail (mzweedcreatief@quicknet.nl) of telefonisch (0229-581018). Dat kan in een tijdvak van een kwartier. Denk je meer tijd nodig te hebben, dan kun je ook meerdere tijdvakken reserveren.
Kun je niet op de voorgestelde tijden, die in de webwinkel staan, stuur dan een mail of bel even voor een andere afspraak. Als je 's avonds wilt, kan dat ook.
Telefonisch kun je mij het beste bereiken op woensdag ochtend.

Klik hier om een afspraak te maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten