zaterdag 15 augustus 2020

4 kaarten met nieuwe knipvellen met sneeuwpop en pinguïn


Ik heb weer nieuwe knipvellen getekend.
Een vel met sneeuwpoppen en een vel met pinguïns.
Daarbij passend heb ik een vel gemaakt met allerlei hoofddeksels.
Je kunt dan kiezen welk hoofddeksel je de sneeuwpop of de pinguïn op geeft.
Wordt het een feestelijke kaart met de feestmuts? Of een winterse kaart met een warme muts? Of maak je er een kerstkaart van?



Het papier van het knipvel met de pinguïn en het knipvel van de sneeuwpop is wat steviger. Daardoor kun je de pinguïn en de sneeuwpop ook een gehaakte of gebreide muts op geven.
Doordat het papier wat steviger is, kreukelt het niet zo snel.

Ik maakte ook kaarten met gehaakte mutsen en sjaals. Die laat ik binnenkort op mijn blog zien.
Eerst de beschrijving nog uitwerken.
 



Wel een contrast hè, om met dit warme weer deze kaarten te maken?

Ik combineerde de nieuwe vellen met de vellen met het rode dessinpapier met stippen, het bruine dessinpapier met stippen en het dessinpapier met ijskristallen.

Daar maakte ik ook een leuke aanbieding van. Een pakket met 18 vellen.
Koop je de vellen los, dan kost het € 11,-.
Voor het pakket betaal je maar € 8,95.



In dat pakket zitten:
- 3 vellen met de pinguïn
- 3 vellen met de sneeuwpoppen
- 2 vellen met de hoofddeksels
- 4 bruine stipjes-vellen
- 4 rode stipjes-vellen
- 2 vellen met ijskristallen

2 opmerkingen: