woensdag 17 juli 2019

Veranderingen in de zaak en nieuwe activiteiten



Het is 21 jaar geleden dat ik mijn bedrijf ben begonnen. In de loop der jaren is er heel veel veranderd.
Toen ik startte woonde ik nog mijn ouders thuis. Deed ik workshops, markten en beurzen en was er nog nauwelijks internet.
Er kwam een winkelpand, mijn zus Marianne ging bij mijn werken, er kwam een webwinkel en samen met Lukas kreeg ik 2 kinderen.

In de loop der jaren is de winkel steeds minder rendabel geworden. De klanten zijn er nog wel, maar dan voornamelijk wanneer we activiteiten organiseren zoals cursussen, aanschuifworkshops en demonstraties. Of via de webwinkel.
Dat is ook de reden dat ik mij begin dit jaar genoodzaakt zag om het roer om te gooien. De winkel is nu dicht op de onrendabele dagen. Marianne is op zoek gegaan naar een andere baan en heeft die inmiddels gevonden. De winkel en de cursusruimte zijn van plaats gewisseld, zodat ik meer ruimte heb voor de cursussen. En ik ging op zoek naar de juiste balans tussen gezin en zaak.

We zijn inmiddels een paar maanden verder en zit ik nog middenin de veranderingen.
Natuurlijk mis ik Marianne in de winkel.
De nieuwe cursusruimte bevalt mij erg goed. Ik heb er al een aantal cursussen gegeven en vooral de extra ruimte is erg fijn. Binnenkort zal ik ook weer een aantal nieuwe cursussen plannen.

De winkel is door deze veranderingen minder vaak open.
Ik heb de winkel open op woensdagochtend van 10.00 tot 13.00 uur en tijdens activiteiten zoals aanschuifworkshops en demonstraties. Hieronder vind je een lijstje met wat activiteiten.
Wil je buiten deze openingstijden langs komen, dan kun je ook een afspraak maken. Via telefoon (0229-581018) of mail (mzweedcreatief@quicknet.nl).


Ik heb de volgende activiteiten gepland:

- zaterdag 20 juli is de winkel extra open van 10.00-15.00 uur
Heb je tijdens de Midzomerroute de fotografie expositie van Marianne gemist? Op zaterdag 20 juli is Marianne in de winkel met haar foto's.
Bij mooi weer staan er aanbiedingen op het terras voor onze winkel.

- Aanschuifworkshops:
zaterdag 27 juli 10.00-15.00 uur
zaterdag 3 augustus 10.00-15.00 uur
Tijdens deze workshops maak je tegen een kleine vergoeding een kaart.
Je hoeft niet te reserveren, je kunt zo aanschuiven.
De workshop is € 5,-.
Bij besteding van € 20,- in de winkel is de workshop gratis.

- Op woensdag 28 augustus is de winkel dicht, we gaan dan de Knotsgekke Kaartendagen opbouwen.
- Van donderdag 29 augustus t/m zaterdag 31 augustus staan we op de Knotsgekke Kaartendagen in Den Bosch. 

Meld je aan voor de nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van de activiteiten, die ik organiseer. Volg me via social media of de website.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten