dinsdag 2 juli 2019

4 kaarten, gemaakt met het zomerse knipvel van het strand



Zondag liet ik 2 kaarten met flamingo's zien.
Dat flamingo-vel is niet het enigste nieuwe knipvel. Er is ook een knipvel met allerlei zomerse plaatjes.
Vandaag laat ik je 4 kaarten zien, die met dat knipvel zijn gemaakt.

Ik combineerde de afbeeldingen met het vel met de bordjes en het nieuwe blauwe stipjes-vel.






Ik geef ook een cursus, waarbij we met de nieuwe knipvellen aan de slag gaan.
Die cursus geef ik op:
          zaterdag 6 juli 13.30-15.30 uur,
          zaterdag 13 juli 9.30-11.30 uur,
          donderdag 18 juli 19.30-21.30 uur of
          maandag 22 juli 19.30-21.30 uur
De kosten zijn € 20,-, dit is inclusief materiaal.
Wil je deze cursus niet missen? Dan kun je je hier aanmelden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten