vrijdag 19 juli 2019

Variatie op de aanschuifworkshop met het zeepaardje


De vorige aanschuifworkshop, met het zeepaardje, is al even geleden, dat was tijdens de Midzomerroute.

Wat een gezellige dag was dat!
Marianne deed ook mee aan de Midzomerroute. In het Dorpshuis liet ze haar foto's zien.
Heb je die foto-expositie gemist? Op zaterdag 20 juli laat Marianne in de cursusruimte haar foto's nogmaals zien.


Vandaag laat ik je een variatie zien op de kaart van de aanschuifworkshop.
Ik gebruikte dezelfde stempels met de koffievlekken, om de luchtbellen te stempelen.
Ik stempelde ze ook op een stukje papier en maakte daarmee een masker om de bellen af te dekken. Vervolgens heb ik de achtergrond gekleurd door te deppen met distressinkt. Net zoals ik dat aan mijn cursisten leer, die meedoen aan de cursus 'silhouette stempelen'. (En die is weer in de herhaling, maar dan met andere stempels. Je kunt je hier aanmelden.)
De luchtbellen heb ik ingekleurd met een penseel en distressinkt.


Maar ik plande niet alleen nieuwe cursussen, ook plande ik weer een paar aanschuifworkshops.
Wil je ook eens meedoen aan zo'n aanschuifworkshop?
Die aanschuifworkshops zijn op:
- zaterdag 27 juli 10.00-15.00 uur
- zaterdag 3 augustus 10.00-15.00 uur
Wat we dan gaan maken is een verrassing.

1 opmerking: