maandag 15 oktober 2018

6 kaarten met Funny knipvellen


De afgelopen dagen stond ik met de Funny haakpakketten op de Knit en Knot beurs in Tilburg.
Ik had ook deze kaarten bij me, waarbij ik het knipvel van de Funny's gebruikt heb. (Ja, er is ook een knipvel van die leuke Funny haakpakketten.)
Ik combineerde de plaatjes met mijn eigen dessin-vellen.

Van donderdag 18 t/m zaterdag 20 oktober ben ik weer in Tilburg. Dan sta ik op PaperPassion. Dat is een beurs voor papierliefhebbers. Deze kaarten gaan dan ook weer mee.

Kom je ook naar de beurs? Op vrijdag 19 en zaterdag 20 oktober kun je ook een workshop bij me volgen op de beurs. Hier kun je reserveren. Als er plaats is, kun je ook op de beurs nog inschrijven.


Gebruikte materialen:
- Funny knipvel
- Marjoleine vellen: 'fijne kerst'-kaartjes, ijskristallen, lichtblauwe stip, rode stip
- kraft karton
- witte gelpen
- restje rood haakkatoen of koord






Geen opmerkingen:

Een reactie posten