vrijdag 5 oktober 2018

Variaties op de aanschuifworkshop


Vorige week was er een aanschuifworkshop. We gingen een dorpje stempelen en plakten er een auto of een sneeuwpop bij. Die met het autootje hadden jullie al gezien.

Vandaag laat ik 2 variaties op die kaart zien.
De ene is met de sneeuwpop en is verder hetzelfde als het voorbeeld met de auto. Dus met blauwe inkt gestempeld op blauw karton. En met witte gelpen tekende ik wat accenten.


Bij de andere kaart stempelde ik met zwarte inkt op aquarelkarton. Dat kleurde ik daarna in met distressinkt.
Het autootje dat ik erbij plakte heeft geen kerstboom op het dak. Ik koos voor de verhuisdozen, die ook op het vel zitten. Hierdoor werd het geen kerstkaart, maar een verhuiskaart.



Gebruikte materialen:
- stempel dorpje
- knipvel met autootje
- knipvel met sneeuwman 
- dessinvel met ijskristallen
- dessinvel lichtblauw met stippen
- dessinvel rood met stippen
- sterretjes stempel en stans
- koord
- witte gelpen
- Papicolor karton: blauw (955) en hagelwit (930
- aquarelkarton
- distressinkt: vintage photo, broken china, peeled paint
- archivalinkt: blauw, zwart

Wil je ook eens meedoen met de aanschuifworkshop?
De volgende zijn op:

- zaterdag 13 oktober van 10.00-16.00 uur
- vrijdag 9 november van 10.00-16.00 uur en zaterdag 10 november van 10.00-16.00 uur
- vrijdag 30 november van 10.00-16.00 uur en zaterdag 1 december van 10.00-15.00 uur

Geen opmerkingen:

Een reactie posten