woensdag 29 augustus 2018

Kaart met een sneeuwpop


Van donderdag 30 augustus t/m zaterdag 1 september staan wij op de Knotsgekke Kaartendagen in Den Bosch. (De winkel is daarom deze week gesloten.)


Speciaal voor dit nieuwe beurs-seizoen wilde ik weer nieuwe knipvellen hebben.

Ik schilderde en maakte een knipvel met een autootje en eentje met een sneeuwpop.
De knipvellen en de vellen met gehandletterde tekst nemen we mee naar de beurs. De achtergrondvellen met de stipjes en de achtergrondvellen met de ijskristallen hopen we ook mee te kunnen nemen, maar er zijn wat problemen met de levering.

Met het knipvel van de sneeuwpop maakte ik deze kaart, die natuurlijk ook mee gaat naar de beurs in Den Bosch.

De tekst op de kaart is gestempeld met blauwe inkt. Met ecoline brushpen kleurde ik het in. De ecoline deed ik eerst op een stukje plastic sheet, daarin liet ik een druppeltje water vallen, waarmee ik kleurde. Ook de spetters maakte ik met die inkt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten