dinsdag 21 augustus 2018

3 blauwe kaarten met de nieuwe producten van Leane Creatief


 Afgelopen vrijdag en zaterdag gaf ik een demonstratie met de nieuwe producten van Leane Creatief.
Ik maakte ook deze 3 blauwe kaarten, die je in dit blogbericht ziet.

Ik stempelde met blauwe stempelinkt op blauw karton. Vervolgens tekende ik er met witte gelpen witte accenten in. Ik gebruikte er een dessin-vel met blauwe stippen bij.


Ik gebruikte bij deze kaarten de volgende nieuwe producten van Leane Creatief:
- bloemenstempel
- stempel met kleine vlindertjes
- postzegel stans (ook 'with love' en for you' zitten daarbij)
- stans- en stempel-set met diertjes in een krans
- stempel met cirkel (bedoeld als dessin bij een bloem, maar hier als mandala gebruikt)


kaartje van 10,5 x 10,5 cm

De volgende demonstratie is op zaterdag 15 september.
We laten dan bullet journaling zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten