maandag 13 augustus 2018

Kaart met paarse shimmer powder


Het is al weer ruim een week geleden dat ik een demonstratie in de winkel gaf. Een demonstratie met nieuwe producten.

Ik ging o.a. met shimmer powder aan de slag. In zo'n potje zit pigment poeder.
Je kunt dat poeder over je aquarelkarton strooien. Als je het nat maakt met een verstuiver, vloeien de kleuren uit over je karton. Een heel leuk effect wat elke keer weer anders is.
In dit blogbericht zie je een filmpje waarop ik het voor doe.

Ook kun je wat poeder op een stukje plastic strooien. Als je er dan een druppeltje water in laat vallen heb je inkt om mee te kleuren.


Met een mooi stukje karton, waarop ik violet brocade gestrooid had, maakte ik deze kaart.
De letters zijn gestanst met een grote letterstans.
Deze kaart is geïnspireerd op de kaarten, die we een paar maanden geleden tijdens een aanschuifworkshop deden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten