dinsdag 10 januari 2017

7 kaarten met bloemen in de hoeken


Gisteren legde ik uit hoe je met behulp van de stempeltool op alle hoeken van een kaart dezelfde compositie kunt stempelen.
Vandaag laat ik jullie een aantal voorbeelden daarvan zien, waarbij ik de stempeltool van Leane Creatief en de bloemenstempels van Karin Joan gebruikte.

Als je goed kijkt, zie je bij de eerste 3 kaarten dat de hoeken van die 3 kaarten allemaal hetzelfde zijn gestempeld.
Want ook dat kan met een stempeltool. Voordat je de stempels van de tool haalt, kun je nog een paar kaartjes stempelen, die dan hetzelfde zijn. (Ook heel handig als je een heleboel dezelfde kerstkaartjes wilt stempelen.)

Bij de bovenste kaart stempelde ik met zwarte inkt en ik kleurde het met distress inkt. Ook voegde ik nog wat bloemen in 3D toe.


Bij de kaart hierboven gebruikte ik blauwe inkt en ik tekende accenten met witte gelpen. Ook daar plakte ik nog wat bloemen in 3D op.


De kaart hierboven stempelde ik met zwarte inkt en kleurde ik met distress inkt.


De kaarten hierboven en hieronder stempelde ik met blauwe inkt en ik tekende accenten met witte gelpen. Ook plakte ik er bloemen in 3D op.



Ook hier stempelde ik met blauwe inkt en tekende ik witte accenten met witte gelpen. Maar hier plakte ik ook nog wat bruine bloemen in 3D op. 


En bij de kaart hierboven stempelde ik alles in bruin. Ook hier gebruikte ik weer de witte gelpen.


Wil je de stempeltool ook eens uitproberen?
We gebruiken deze tijdens de stempelcursus, die we binnenkort geven.
Hier vind je al onze cursussen.

3 opmerkingen:

  1. Echt super leuke en mooie voorbeelden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel toffe voorbeelden. Leuk dat je laat zien hoe je met verschillende kleuren inkt en papier weer een ander resultaat krijgt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gedaan. Ik heb deze stempels ook en geniet al langer van je mooie blauwe kaarten. Eens kijken of ik iets kan met deze inspirerende voorbeelden!

    BeantwoordenVerwijderen