maandag 2 januari 2017

3 kaarten met nieuwe producten van Leane Creatief


Deze week komen de nieuwe producten van Leane Creatief binnen.
Er zijn weer allerlei nieuwe stansen, embossingfolders en stempels. En ook een handige stempel tool.

Ik mocht er al mee aan de slag en maakte deze 3 kaarten.


Voor deze kaart met de katten en vogeltjes gebruikte ik een stans met katten, een stans met vogeltjes op een tak en grasjes en een stans met bloemen.



Voor deze kaart met een hond gebruikte ik een stans van een hond en een embossingfolder voor de achtergrond. Ook gebruikte ik weer de stans van de bloemen. De vlinders zijn gestempeld.


En voor de kaart hierboven gebruikte ik weer de stans met de bloemen en een embossingfolder met allemaal fijne bloemetjes. Ook de tekststempel is van Leane.

Deze kaarten zijn te zien tijdens de demonstratie die ik volgende week tijdens de koopjesdagen (woensdag 4 t/m zaterdag 7 januari) geef. De demonstratie is dagelijks van 10.00-14.00 uur.
En dan laat ik je ook zien hoe de stempeltool werkt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten